maanantai 20. elokuuta 2007

Työstä

Täytyy myöntää, olen vähän jumahtanut nykyiseen työpaikkaani. Se on sanalla sanoen perseestä, ei vastaa millään tavalla koulutustani / osaamistani, palkka on surkea, ilmapiiri muutamaa mukavaa kolleegaa ja esimiestä laskematta huonohko, henkilöstö/kannustin hallinto täysin ammattitaidotonta ja etenemismahdollisuudet käytännössä olemattomat. Lisäksi minua ei kiinnosta koko homma vähääkään.

Hyvä puoli on se että eipä kukaan siellä pakota olemaan enää päivääkään ja uuden työpaikan etsintä onkin tehtävälistalla ensimmäisenä. Toinen hyvä puoli on se että sivutyönä minulla on muita huomattavasti kiinnostavampia juttuja. Kolmantena hyvänä asiana on Hollannin tämänhetkinen talouskasvu jonka pitäisi tehdä työnhausta suhteellisen kivutonta (koputtaa puuta).
Neljäntenä hyvänä asiana on se että olen ajanut itseni taloudellisesti siihen pisteeseen että uuden päätyön löytämistä ei voi enään lykätä sillä lompakko huutaa tyhjää.

Tuo neljäs asia on hyvä just siksi että minulla on vähän tapana jumittaa tällaisissa asioissa jos ne ovat edes teoriassa hyvin.


Motivointimusiikkia kaikille duuneissaan kiroileville ja uutta työtä herkitseville
Volumea taas sitten kunnolla:
Social Distortion - Reach for the sky Huom, itse videolla ei ole mitään tekemistä biisin tai bändin kanssa mutta siinä sattui oleman paras äänenlaatu.

Toinen vähän rauhallisempi kappale samalta yhtyeeltä
Social Distortion-Story Of My Life


Ai niin, laitoin profiiliin email osoitteen kokeeksi, kokeeksi sikäli että jos sinne nyt ihan roppakaupalla tulee roskapostia niin jäänee ko osoite unholaan.

Ei kommentteja: