torstai 31. toukokuuta 2007

Arvostele mun kuva

Mä olen varmaan tullut tosi-tosi vanhaksi mutta en ymmärrä, miksi ihmeessä ihmiset haluavat laittaa kuvia itsestään näihin "arvostele mun kuvani" paikkoihin. Siis 1 kuvan ymmärrän koska onhan se aina mukavaa tietää minkä näköisiä ihmisiä ruudun toisella puolella ihmettelee mutta miksi ihmeessä ihminen laittaa vaikkapa 20kuvaa itsestään bikineissä. Ei sikäli musta on kivaa että näin tapahtuu(mies+vähäpukeisten naisten kuvat = hyvä asia) mutta en silti ymmärrä sen pointtia. Sitten muut kommentoivat kuvia ja ihan sama minkänäköinen kuvan ihminen on niin jos hän on vaan suinkin lähellä normaalipainoa yms niin vähintään 10 kommenttia on kertomassa kuinka hän on niin kaunis (vastaavasti kommentit vovat olla toki myös tosi julmia).
En mä tiedä, saako ihmisten itsetunto oikeasti jotain buustia siitä että joku tuntematon (jokainen lisätköön tähän sen ihmistyypin josta ei niin välitä) kommentoi että hän on niin kaunis?
Kait sitten.

Exhibitionistit ymmärrän mutta mutta..


Päivän hyvä asia on taas laulu, laulun esittäjä on The Cars yhtye ja kappaleen nimi, just what I needed. Ko laulussa on íhan mieletön 80-luku fiilis (jos epäselvää niin allekirjoittanut pitää tietystä 80-luku fiiliksestä kuin hullu puurosta, siis erityisesti sellaisesta hyvä/paha/rakkaus/menetys/ystävyys/lopullisuus, sankarit/kuolema/oikea/väärä tyyppisestä :)

Ei kommentteja: