keskiviikko 22. marraskuuta 2006

Eka jutustelu

Aloitin sitten minäkin tällaisen. Aiemmin ajattelin että miksi tai siis ketä tämä nyt kiinnostaisi mutta tänään ymmärsin että ehkäpä itseäni tai siis kun kirjoittaminen on kuitenkin mukavaa puuhaa mutta keskustelufoorumeille ei viitsi aina kaikkea avautua ja vuodattaa niin tämähän on siihen hyvä ratkaisu. Mitä tältä odotan, hmm en oikeastaan mitään, jos siis jos käy niin että joku löytää jotain hmm mukavaa mun teksteistä niin se on hienoa vaikka toisaalta tarkoitus on kirjoittaa niin "vapaasti" ja omalla tyylillä että näin ei ehkä käy. Toisaalta olen kyllä sen verran naiivi että uskon ns ikuiseen rakkauteen ensisilmäyksellä yms vastaavaan hömppään joten ehkä siis ehkä joku joskus lukee tätä ja laittaa jonkun viestin ja meistä molemmista tuntuu todella hyvältä se toisen kirjoitus. Ei siis sikäliettä etsisin rakkautta täältä vaan tarkoitin lähinnä sitä että että yhteinen tunne, yhteinen ajatus, yhteinen hyvä fiilis yms yms on aina todella hienoa.

Mitä minulle sitten tänään kuuluu, ei kauhean hyvää mutta ei nyt tosi huonoakaan. Olen vähän flunssassa vieläkin ja istun yksin kotona ja kuuntelen poppia, lähinnä dingoa tänään.

Ai niin pitäisi varmaan kirjoittaa siitä kuka olen, hmm mies, noin 30,, ulkomailla asuva, ihminen joka kaipaa loppuelämän onnea ja haluaa saada hyvää aikaan elämällään.
--Hmm, tuo saa riittää nyt aluksi.

Ei kommentteja: